مجید عزیـزی ، عضو شورای شهر رشت در اجلاس کمیته مدیران کل سرمایه انسانی شهرداری های کلانشهر های کشور گفت: هم افزایی در اجرای امور و انتقال دانسته ها، هدف اصلی از برگزاری همایش ها و اجلاس‌هاست

0 50

مجید عزیزی ، عضو شورای شهر رشت و رئیس شورای شهرستانهای رشت دراجلاس دوره ای کمیته مدیران کل سرمایه انسانی شهرداری های کلانشهر های کشور که به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد، بر اهمیت بالای نحوه کار و رویکردها در شهرداریهای کشور اشاره داشت و گفت: رعایت عدل و انصاف در پرداختی های پرسنل و کارمندان باید همواره مد نظر قرار گیرد.

عصر کاسپین/ مجید عزیزی در این اجلاس ضمن خوش آمدگویی به مدیران حاضر از کلانشهرهای کشور گفت: هدف اصلی از اینگونه همایشها، هم افزایی در امور و انتقال دانسته ها و تجربیات است و از آنجا که امور شهرداریهای کشور دارای مشترکات زیاد است، تجربه هر واحد و سازمان قابل تعمیم و تسری به سایر شهرداریها نیز میباشد.
وی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداریها از سوی شهروندان تامین میشود و رعایت انصاف و عدالت تخصیص بودجه در راستای توسعه و پیشرف شهری توقع به حقی است که شهروندان از شهرداریها دارند.
وی شهروندان را صاحبان و سرمایه‌های اصلی هر شهر دانست و اظهار کرد: مردمی که تاکنون با وجود کمبودها و نقایص در مدیریت کلان کشوری همواره پای نظام و مصالح کشور خود ایستاده اند، شایسته بهترین ها هستند و صمیمانه امیدواریم با تامین نیروهای انسانی کارآمد و بهره گیری از داشته ها، شهری رو به توسعه و شاد برای شهروندان ایجاد کنیـم.
این عضو شورا از رحیم شوقی، شهردار رشت برای هماهنگی و میزبانی این همایش تقدیر کرد.
در این جلسه به مباحثی مانند طرح تحول اداری، مباحث ترمیم حقوق و دستمزدها، امور مرتبط با رفاه شهروندی و خلأهای موجود در چارت های سازمانی شهرداریها اشاره شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =