ابراز نگرانی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛ در رشت سرمایه گذاران از امنیت اقتصادی برخوردار نیستند

0 10

سید حسین رضویان، عضو شورا و رئیس کمیسیون توسعه پایدار شهری در جلسه این هفته صحن علنی شورای شهر رشت، بروکراسی اداری و نبود امنیت اقتصادی را علت اصلی به حداقل رسیدن تعداد سرمایه گذاریها در رشت اعلام کرد.

عصر کاسپین/ این عضو شورا گفت: در این سالها سرمایه گذاران مختلفی در شوراهای گوناگون به رشت مراجعه کردند اما در تو در توی ادارات برای اخذ مجوزهای لازم به قدری خسته شدند که عطایش را به لقایش بخشیدند!

وی گفت: برای مثال سالهاست که می شنویم در این شهر قرار است هتل جدیدی احداث شود یا یک پارک آبی شکل بگیرد، چه اتفاقی برایش افتاده و کجاست؟ پاسخگو چه کسی است؟
چگونه است سرمایه گذاران را برای دریافت مجوزها به اتاقهای گوناگون عودت می دهند و در نهایت هم اتفاقی برای اجرا رخ نمی دهد؟
مگر رشت تکه جدایی از ایران است؟
سرمایه گذاری که به اینجا می آید را سرخورده می کنند و سپس چه طور می شود که او را می برند در استان مجاور ما و کار شکل می گیرد ؟!

دکتر رضویان با ذکر اینکه شورای شهر فقط شورای شهرداری رشت نیست خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی ساختمان های تاریخی در رشت می تواند برای اقتصاد این شهر ارزش افزوده ایجاد کند ؛ چگونه در شهرهایی چون اصفهان و کاشان این اماکن محل بازدید و گاه بوتیک هتل شده اند اما در رشت چنین اتفاقی رخ نداده و نمی دهد؟!
نقش نهادهای متولی در این نقش آفرینی کجا جا مانده؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − دو =