رئیس بسج رسانه گیلان: استان گیلان قطب بانوان رسانه‌ای کشور

0 16

رئیس بسج رسانه گیلان نیز این استان را قطب بانوان رسانه‌ای اعلام کرد و افزود: سه هزار و ۱۰۰ اثر در ۱۰ محور و ۱۱ قالب از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

عصر کاسپین/ مهدی پارسا اضافه کرد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت که در نهایت ۴۴ اثر از سراسر کشور برگزیده شدند.

پارسا با اشاره به استقبال کم نظیر بانوان از جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت بیان کرد: حریم رسالت با حمایت ویزه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

در پایان این آئین برگزیدگان دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت اعلام شد و در بخش گزارش خبری معصومه درخشان خبرگزاری فارس آذربایجان‌شرقی مقام نخست، آرزو رحمانی رسانه عصر اترک از خراسان شمالی مقام دوم، فاطمه ادهم از خبرگزاری صداوسیما استان البرز مقام سوم را بدست آوردند و زهرا شریعتی از رسانه شهرآرا از خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش گزارش تحقیقی و تحلیلی مقام سوم بطور مشترک به زینب خوش اندیش به پایگاه خبری عصردنا از کهکلویه بویراحمد و زری طاهری خبرگزاری فارس مازندران رسید؛ فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس گیلان دوم و سولماز عنایتی خبرگزاری فارس همدان نیز اول شدند.

مقام نخست بخش یادداشت و سرمقاله نیز از آن رقیه ملا حسنی از رسانه صبح قزوین استان قزوین شد و رضوان پاک منش باشگاه خبرنگاران جوان لرستان شایسته تقدیر، علیا کوهی از رسانه تابناک استان هرمزگان سمیه انصاری فرد از خبرگزاری فارس استان فارس دوم و سوم‌ شدند.

در بخش مصاحبه هم اکرم عباسی از خبرگزاری ایبنا (کتاب ایران) از خراسان شمالی شایسته تقدیر شناخته شد و زهرا رسولی خبرگزاری ایرنا زنجان، طاهره رفعتی خبرگزاری ایسنا گیلان، خدیجه نادری‌بنی خبرگزاری ایکنا چهارمحال‌ بختیاری و مرضیه جوشن سفیر یاسوج از کهکلویه بویراحمد به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.
در بخش تیتر این جشنواره هم معصومه پاداش ستوده خبرگزاری موج گیلان شایسته تقدیر و مقام نخست به هدی رضوانی پور پایگاه خبری نگین شهرکرمان، مقام دوم به سمیه همت پور روزنامه کیهان استان خوزستان و مقام سوم بطور مشترک به نفیسه مهرداد پایگاه خبری صبح قزوین و راضیه رضایی از پایگاه خبری شهر۲۰ استان قم رسید.
در بخش عکس نیز منصوره قلیچی استان سمنان شایسته تقدیر، الهه فلاح باشگاه خبرنگاران جوان گیلان مقام سوم، زهرا سادات صحفی قم مقام دوم و مریم آل مومن خبرگزاری ایرنا چهارمحال‌ و بختیاری مقام نخست را کسب کردند.
در بخش کلیپ هم مقام سوم به زهرا رستگار خبرگزاری تسنیم گیلان، مقام دوم به الهام قلیلی خبرگزاری ایمنا اصفهان و مقام اول مژگان صلائی حوزه هنری قزوین رسید؛ برندگان بخش گزارش ویدیوئی نیز فاطمه شه‌دوست خبرگزاری صداوسیما خراسان رضوی و زهرا قزلسفلی از ایرنا گلستان و بودند که به ترتیب دوم و سوم شدند این بخش نفر نخست نداشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =