رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: شورای فرهنگی در واحد‌های ستاد و صف تشکیل شود/ لزوم افزایش مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر

0 30

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تشکیل شوراهای فرهنگی در مراکز سلامت‌محور ستادی و صف تاکید کرد و گفت: اثرات این شورا که عمدتا در راستای سالم‌سازی و اعتلای فرهنگ عمومی مراکز است باید مثمر ثمر و قابل اندازه‌گیری باشد.

عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هم‌اندیشی هسته گزینش دانشگاه در سالن اجلاس معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف، اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف به عنوان فریضه واجب تکلیف شرعی و قانونی برای همه شاغلان در نظام سلامت است.
وی با مطلوب توصیف کردن رعایت حجاب و عفاف در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی در گیلان، افزود: در بخش‌های بیرونی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز باید رعایت حجاب و عفاف با کار فرهنگی هدفمند، اقناعی و با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، محقق شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم افزایش مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اصلاح و تغییر مسایل در ابعاد فرهنگی و معرفتی نیازمند صرف زمان و اصرار بر انجام آن است.
دکتر آشوبی بر ضرورت تشکیل شوراهای فرهنگی در مراکز سلامت‌محور ستادی و صف تاکید کرد و گفت: اثرات این شورا که عمدتا در راستای سالم‌سازی و اعتلای فرهنگ عمومی مراکز است باید مثمر ثمر و قابل اندازه‌گیری باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 10 =