رئیس شورای شهر رشت : شهرداری رشت در اجرای پروژه ها از ظرفیت شرکت های بومی و جوانان رشت استفاده کند

0 31

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در بررسی و اجرای پروژه های عمرانی به ظرفیت شرکت های بومی و استعدادهای جوانان رشت توجه شود گفت: برای تعمیر یک اتوبوس و.. به شهرهای دیگر مراجعه می کنیم ، این در حالی است که جوانان بومی این شهر در بسیاری از رشته ها سرآمد هستند و در این شرایط چرا باید پول بیت المال را در شهرهای دیگر هزینه کنیم ؟

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت وفات حضرت فاطمه مصومه (س) اظهار کرد: چهارم آبان ماه مصادف با سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود که این روز را محضر تمامی همشهریان عزیز تسلیت عرض می کنم .
وی به سالروز شهادت نوجوان بسیجی حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: این نوجوان بسیجی در آن شرایط سنی اندک ، غیرتمندانه برای دفاع از ایران اسلامی نارنجک به کمر بست و به زیر تانک رفت و همه ما در برابر این شهدا مسئوول و باید پاسخگو باشیم .
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه متاسفانه در حوزه الگو سازی برای نسل آینده ساز موفق عمل نشده است بیان کرد: شهید حسین فهمیده یک نوجوان بسیجی بود که شجاعانه در دفاع از آب و خاک میهن به شهادت رسید و باید الگوهایی همچون شهید فهمیده به خوبی به نسل نوجوان و جوان ایرانی شناسانده شود و متاسفانه در این باره عملکرد قابل دفاعی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =