رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان: مسئله درمان یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مردم بویژه بازنشستگان است

0 2

سردار علی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان گیلان با دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان دیدار و پیرامون ارائه خدمات درمانی به مردم و بازنشستگان گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ در این دیدار سردارعلی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان جهت ارتقا درمان استان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، امروزه مسئله درمان به یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم خصوصا بازنشستگان تبدیل شده است، بنابراین باید به گونه ای به حوزه درمان و مسائل آن توجه داشته باشیم که بیمار جز رنج بیماری درد دیگری نداشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان لازمه رسیدن به نقطه مطلوب را همت و تلاش بی وقفه همه مسئولین دانست و گفت: جهت جبران عقب ماندگیهای درمان، باید مسئولین درهمه سطوح با تلاش، حساسیت، همت جهادگرانه و مخلصانه مسائل مربوط به این حوزه خطیر را پیگیری کنند و جهت مرتفع سازی کمبودها از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

سردارآقازاده اظهار داشت: از آنجایی که گیلان از استانهای سالمند کشور می باشد و آمارابتلا به بیماریهای مختلف در این استان با افزایش روبرو است، نقش سازمانهای بیمه گر به ویژه تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه گر و دومین ارائه دهنده خدمات درمانی کشور بسیار حائز اهمیت است که بحمدلله با تلاشها و زحمات شبانه روزی که در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در چند سال اخیر صورت گرفته است، گامهای مثبت و کارهای بزرگی جهت ارتقا درمان انجام شده است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان گیلان در تلاش است تا با استفاده از ظرفیتهای بالای خود و نیز همراهی و همیاری با سایر خادمین نظام، مسائل مربوط به این حوزه را به حداقل برساند.

اولویت اصلی مدیریت درمان ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان است

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن قدردانی از همراهی و پیگیریهای مجمع نمایندگان گیلان جهت به ثمر رسیدن مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان گفت: اولویت اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات با کیفیت و راحت‌تر به مردم و بیمه شدگان است که با برنامه ریزی و تلاشهایی که در دوسال اخیر دراین راستا صورت گرفته به نتایج مطلوبی رسیده ایم که افزایش رضایتمندی مراجعین و بیمه شدگان را در پی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − چهار =