فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازار : نظارت مستمر بر توزیع آرد در نانوایی ها / با افرادی که تعادل و آرامش بازار را بهم بزنند برخورد می شود

0 38

دکتر فرهاد براتی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه تلاش می شود تا مجموعه فعالیت های این ستاد باعث جلوگیری از آسیب به جان و مال مردم گردد ، گفت : با هماهنگی بین حوزه قضایی ، امنیتی و اصناف با افرادی که به تعادل و آرامش بازار آسیب برسانند برخورد میشود.

عصر کاسپین/ وی با تاکید بر بازرسی های قانونی از اصناف ، افزود : باتوجه به نزدیکی شب یلدا پیش بینی هایی درخصوص عرضه کالاهای مورد نیاز صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نگردند.

فرماندار لاهیجان همچنین افزود : جهادکشاورزی برنامه ریزی خود را از هم اکنون آغاز کند تا تولید و توزیع مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به بهترین نحو ممکن انجام شود.

دکتر براتی در ادامه با اشاره به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر بهبود کیفیت نان خواستار بازدید مشترک دستگاه های مرتبط از نانوایی ها و نظارت مستمر بر توزیع آرد شد .

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان درخصوص بنگاه های املاک و خودرو نیز گفت : براساس قانون ابلاغی پروانه املاک باید نظام مند شود و بر این اساس از سوی اصناف دوره آموزشی برگزار گردید و برای شرکت کنندگان در گواهینامه صادر شد وحسب دستور دادستان محترم با کسبه ای که بدون پروانه کسب مشغول به کار باشند برخورد میشود.

براتی در پایان اظهار داشت : در جلسات آتی ستاد تنظیم بازار صنوفی که مقید به اجرایی قانون هستند معرفی و تجلیل صورت گیرد تا با ایجاد رقابت سالم بین اصناف به ایجاد انگیزه منجر گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 17 =