فرمانده سپاه قدس گیلان:؛ کنگره ملی شهدای گیلان باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد

0 8

کنگره ملی شهدای گیلان باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد؛
فرمانده سپاه گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت های حداکثری مردم در برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد.

عصر کاسپین/ سردار حمید دامغانی در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره شهدای گیلان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در کیفیت بخشی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای گیلان تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت مردمی برگزار شدن دومین کنگره شهدای گیلان و ایجاد وحدت در استان افزود: اجرای برنامه‌ها می‌بایست با برنامه ریزی و اثرگذاری باشد.

سردار دامغانی، برپایی نمایشگاه آثار رسانه‌ای و مکتوب را یکی دیگر از عوامل اثرگذار در دومین کنگره شهدای گیلان دانست و تصریح کرد: با همراهی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم و محلات، می‌توانیم ماندگاری کنگره شهدا را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد، افزود: برای تقویت انسجام و وحدت رویه در برگزاری دومین کنگره ملی شهدا، استفاده ازظرفیت‌های حداکثری مردم نقش بسزایی دارد.

وی همچنین، از تنظیم و ارائه برنامه‌های اجرایی کمیته‌ها، و نیز ارسال آن‌ها به دبیرخانه کنگره ملی شهدا گیلان برای هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره ملی شهدای در استان خبر داد.

گفتنی است، اجلاسیه دومین کنگره‌ی ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در رشت برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هشت =