مجید عزیزی: در ماههای باقی مانده از سال، نیازمند هدف گذاری مجدد و شتاب در اجرای امور شهر هستیـم

0 6

مجید عزیزی نایب رئیس کمیسیون بودجه در جلسه یکصد و هشتم کمیسیون گفت: در ماههای باقی مانده از سال، نیازمند هدف گذاری مجدد و شتاب در اجرای امور شهر هستیـم

عصرکاسپین/مجید عزیزی نایب رئیس کمیسیون بودجه در جلسه یکصد و هشتم کمیسیون گفت: چهار ماه و اندی از سال باقی مانده و این نگرانی را داریم که در بخش درآمدی و تحقق بودجه در این چهار ماه چه کاری میتوان انجام داد؟

وی افزود: لازم است شهرداری رشت با یک هدف گذاری مجدد مشخص کند که در این ایام باقیمانده در تحقق اهداف بودجه چه کارهایی در برنامه دارد؟!

وی جمع بندی کلی در اجراها، مهیاسازی زیرساختی برای اجراهای سال آینده و بودجه نویسی دقیق برای سال ۱۴۰۳ را امور مهمی دانست که باید در این ماهها با صرف زمان و مطالعات کافی به آن پرداخت.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورا در تایید سخنان رئیس جلسه مبنی بر دخالت نداشتن اعضای شورا در انتصابات شهرداری، بر لزوم تخصص و قابلیت های افراد در انتصابهای شهرداری تأکید کرد.

عزیزی در ادامه اظهار داشت: دخالت مستقیم افراد خارج از بدنه ادارات در مباحث مدیریتی همواره مخرب و آسیب رسان بوده و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید داشته اند که نمایندگان مجلس در انتصابهای مدیران و دستگاهها دخالت نکنند.

  وی افزود: نقش نظارتی شورا بر عملکردهای شهرداری و حمایت و همراه ساختن دیگر ادارات موازی و نهادهای نظارتی با اجراهای شهرداری وظیفه اصلی شوراهاست.

  نایب رئیس کمیسیون بودجه شورای رشت و رئیس کمیسیون شورای شهرستان رشت افزود: ما باید پاسخگوی شهروندان باشیم زیرا فلسفه وجودی مدیریت شهری از مردم است و منابع مالی اجراهای شهرداری از سوی شهروندان تأمین میشود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + بیست =