پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛ تسخیر لانه جاسوسی؛ نماد استکبارستیزی جوانان انقلابی

0 8

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی امریکا نماد استکبار ستیزی و حق طلبی جوانان انقلابی است.

عصر کاسپین/ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

یوم الله سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، یادآور بصیرت، مقاومت، شجاعت و استکبارستیزی جوانان غیور و انقلابی در مقابله با ابرقدرت های جهان به ویژه امریکای جنایتکار است.
این روز تاریخی که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید، فرصتی برای تبیین و روشنگری آرمان های بلند این حرکت انقلابی و حماسه ساز است تا جوانان به ویژه دانشجویان امروز با شناخت ارزشهای واقعی و آموزه های این رویداد مهم در جهت استکبارستیزی، استقلال و حق طلبی گام بردارند.
در ماه اخیر که جنایات رژیم صهیونیستی و موقت و حمایت دولت های استکباری و در راس آن امریکا علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین، به اوج خود رسیده، حضور و مشارکت حداکثری دانشگاهیان به‌ویژه مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان در راهپیمایی ضد استکباری، بیش از پیش، ضرورت دارد.

اینجانب، فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی را گرامی می دارم و امیدوارم با پیروی از آرمانهای شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری، شاهد برچیده شدن نظام استکباری و استقرار حاکمیت الهی در سایه حضرت قائم مهدی موعود(عج) باشیم.

دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =