بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت است

0 4

مدیرکل و فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی گیلان در آستانه پنجم آذرماه ، روز بسیج مستضعفین ، با تبریک این مناسبت ، در پیامی مشترک بسیج را نماد و تجلی انسانهای پرشور و دلداده ای دانستند که خدمت و تحول در جامعه را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند .
عصر کاسپین/ در این پیام آمده است :

بسیج طنین دلوازی از عشق و مردانگی است که به شمیم اخلاص و دلدادگی معطر گردیده و رهپویان این مکتب با شور و حرارتی وصف ناپذیر ، پاسداشت ارزشها و اصول اعتقادی و خدمت به جامعه را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند .

بسیجیان انسانهای ایثارگر و از خود گذشته ای هستند که تفکر و فرهنگ آنها نشأت گرفته از آرمانی والا برای اعتلای جامعه و اشاعه اصول اعتقادی و انسان سازی در جامعه است .

در واقع بسیج تجلی شور و شعور انقلابی برای تحول آفرینی و خدمت و تبلوری از آزاداندیشانی است که همواره در مکتب اخلاص و جاده ای که سراسر مزین به پرتوهای انوار الهی است گام برمیدارند .

شجره طیبه این نهاد مقدس با روحیه جهادی پیوند خورده و اندیشه ژزف ، نگاه توأم با معرفت ، بصیرت و تواضع پویندگان این فرهنگ و تفکر از آنان انسانهایی ساخته که مظهر کمال و بینش و ولایتمداری اند .

لذا همزمان با هفته بسیج و در آستانه سالروز پیام تاریخی بنیانگذار انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین ، با پاسداشت و تبریک این مناسبت ، برای تمامی مجاهدان این سیره ناب که سربند حسینی زینت بخش پیشانی آنها و معرفت ابوالفضلی مسلکشان و حق طلبی و حقگویی زینبی مرامشان بوده و در مسیر نیل به کمال حرکت مینمایند سلامتی و عاقبت بخیری در لوای سربازی مرشد فرزانه ولی امر مسلمین آرزومندیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + هفت =