تولید ۱۱ هزار تن آسفالت توسط شهرداری رشت/ آسفالت شبانه خیابان ها

0 37

امید اکبری با اشاره به افزایش چشمگیرتولید کارخانه آسفالت شهرداری طی هشت سال گذشته در آبان ماه سال جاری اظهار کرد: افزایش تولید کارخانه آسفالت با تاکید و پیگیری اعضای شورای اسلامی و رحیم شوقی شهردار و تلاش مجموعه اداره پشتیبانی در دریافت مجوزهای لازم برای برداشت شن و ماسه و همچنین افزایش بهره وری دستگاه سنگ شکن و تولید مصالح مورد نیاز تحقق پیدا کرده است.

عصر کاسپین/ وی از تولید ۱۱ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری رشت طی آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: بخشی از آسفالت تولید شده بنا به درخواست مناطق برای روکش آسفالت معابر و خیابان های مناطق پنجگانه توزیع شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با بیان اینکه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت بین مناطق پنجگانه شهری طی آبان ماه امسال توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از ۸۲۰ تن آسفالت برای روکش معابر و خیابان های منطقه یک اختصاص داده شد.
اکبری به اختصاص بیش از ۴۹۰ تن آسفالت به منطقه دو شهری در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: آبان ماه امسال مقدار بیش از ۲ هزار و ۳۸۰ تن آسفالت به منطقه سه، بیش از یک هزار و ۸۶۳ تن به منطقه چهار و بیش از ۲۴۹ تن به منطقه پنج شهری اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از آسفالت تولید شده کارخانه آسفالت شهرداری رشت توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری برای آسفالت معابر و خیابان های اصلی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: بخشی از آسفالت توسط اکیپ های توزیع برای مرمت معابر و خیابان ها استفاده می شود.
آسفالت شبانه خیابان های اصلی شهر رشت
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به مرمت مکانیزه آسفالت خیابان های اصلی شهر با استفاده از خودروی آسفالت تراش اشاره کرد و یادآور شد: برای راحتی و رفاه حال شهروندان آسفالت برخی خیابان های اصلی به طور شبانه آسفالت می شود.
اکبری با بیان اینکه مرمت آسفالت مسیر بلوار مدرس از ابتدای میدان جانبازان به صورت شبانه انجام شده است، اظهار کرد: مساعد بودن شرایط آب و هوایی در آسفالت معابر و خیابان های شهر حائز اهمیت است.
تولید ۶۰ هزار تن آسفالت طی ۸ ماهه امسال
وی به تولید ۳۶ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری رشت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: طی هشت ماه سال جاری مقدار ۶۰ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید شده و با این افزایش تولید، شاهد آسفالت گسترده در معابر و خیابان های سطح شهر هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + نه =