دکتر منصور فیروزوند : دانشجو به دنبال نوری است که با آن قلب ظلمت جهل را بشکافد

0 102

دکتر منصورفیروزوند به مناسبت روز دانشجو :فردای روشن ایران کهن  و سربلندمان، بر پایه توانمندی­های این نسل جوینده و فرهیخته خواهد بود

عصرکاسپین/دکتر منصور فیروزوند ضمن تبریک روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر در کشورمان روز دانشجو نامگذاری شده ، در واقع این روز به یاد ۳ دانشجویی است که در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا با شاه پهلوی  آنهم چندی پس از کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد، توسط رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند.

مدرس دانشگاه اظهار داشت: دانشجو الگویی برای جامعه است. الگویی که در جامعه بسیاری از آن، تاثیر می پذیرند ،  دانشجویان از نظر ویژگی های فرهنگی چون اخلاق نیک ، برخوردهای مودبانه و توام با احترام، نوع پوشش و  منش فردی، ایمان و معنویت، دلبستگی به ارزشهای اخلاقی، بی تفاوت نبودن به جامعه و مشکلات آن، داشتن دغدغه و نگرانی برای محیط زیست و کوشش در آبادانی محیط اطراف، عشق به میهن و علاقه و تلاش برای سربلندی آن، دانش عمومی و مهارت های زندگی فردی و خانوادگی سرآمد و بهترین الگو برای اطرافیان خود هستد.

دکتر فیروز وند در ادامه افزود: دانشجو به دنبال نوری است که با آن قلب ظلمت جهل را بشکافد. دانشجو روح بیدار و منتقد جامعه است؛ دانشجو نسبت به مسائل اطراف خود بی تفاوت نیست، ناراستی ها و بی عدالتی ها را با بیانی رسا و محترمانه و قلم نجیب و متعهد خود مطرح می کند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب با نگاه نافذ و ناقد و دقیق خود، امور را دنبال می کند.

دکتر فیروزوند مدرس دانشگاه، یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان را ،  آینده شغلی آنان دانست و گفت: این مسئله بایددغدغه مسئولان هم باشد و باید با برنامه ریزی در جهت رفع دغدغه دانشجویان بکوشند ، زیرا اشتغال دانشجویان موجب کارآفرینی در جامعه می شود.

دکتر فیروزوند خاطرنشان کرد:
فردای روشن ایران کهن  و سربلندمان، بر پایه توانمندی­های این نسل جوینده و فرهیخته خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 7 =