رئیس شورای اسلامی شهر رشت : هرس درختان با هدف جلوگیری از آسیب به جان و مال شهروندان

0 8

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هرس درختان سطح شهر توسط شهرداری در دست انجام است گفت: این مهم با هدف جلوگیری از آسیب به جان و مال شهروندان در دست انجام است .

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در یکصد و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به پنجم آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل اظهار کرد: یقینا همه ما اقدامات تاثیرگذار نیروهای خدوم بسیج پس از پیروزی انقلاب بالاخص در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش نمی کنیم و با روحیه ایثارگری و عشق و علاقه ای که نسبت به میهن خود داشتند حماسه هایی را رقم زدند که فراموش ناشدنی است.
وی با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت های دلاور مردان و شیرزنان بسیجی است افزود: علاقه بسیجیان دلاور به نظام و رهبری موجب شده است که در تمامی شرایط همراه و همگام با اهداف عالیه انقلاب گام بردارند .
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هفتم آذر به نام روز نیروی دریایی نامگذاری شده است افزود: سفیدپوشان دریادل نیروی دریایی همواره در دفاع از مرزهای آبی کشور آماده اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز این نیروهای مقتدر با نثار جان خود در همان روزهای نخست دشمن بعثی را از مرزهای آبی کشور بیرون راندند.
کارگرنیا به دهم آذر که به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: این روز را به سه نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم و یقینا مجلس بنیان تمامی تحولات در کشور است و امیدواریم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز اصلح ترین افراد برای تکیه زدن بر صندلی بهارستان با هدف خدمت شبانه روزی به مردم انتخاب شوند.
وی با قدردانی از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری رشت پیرامون هرس درختان سطح شهر افزود: از شهردار رشت تقاضا دارم تیم کارشناسی را مبنی بر شناسایی درختان پُرخطر سطح رشت انتخاب کنند تا با انجام تمهیدات مناسب از بروز حوادث ناگوار در روزهایی که وزش باد شدید وجود دارد جلوگیری شود و خدای ناکرده همشهریان به لحاظ مالی و جانی آسیب نبینند.

تعیین تکلیف پل های عابر پیاده رشت در اسرع وقت
کارگرنیا با مخاطب قرار دادن شهردار رشت بیان کرد: در جلسه گذشته شورا که شهردار رشت به دلیل حضور در جلسه دیگری در صحن شورا حضور نداشت ، مباحثی پیرامون ساماندهی دستفروشان مطرح شد و قرار بود در جلسه امروز شورا با حضور شهردار و مدیران شهرداری رشت این مهم بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت پل های عابر پیاده رشت موضوع دیگری بود که در جلسه پیشین شورا پیرامون آن تذکر داده شد افزود: وضعیت پل جانبازان رشت مدتهاست که مورد اعتراض شهروندان است و اعضای شورا نیز بارها بابت آن تذکر داده اند و انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت این پل ها را تعیین تکلیف کند.
پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان برای اسکان موقت میهمانان نوروزی آماده شود
رئیس شورای اسلامی شهر رشت به وضعیت پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت اشاره کرد و گفت: انتظار می رود حتی در حد اسکان موقت این پارک به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان آماده سازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =