امضای تفاهمنامه همکاری در حوزه فناوری پزشکی

0 11

با امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و شرکت فناور مسیحا التیام گستران امکان همکاری های علمی در زمینه پژوهش های کاربردی در حوزه فناوری های پزشکی، بصورت مشترک با حمایت پارک علم و فناوری گیلان فراهم شد.

عصر کاسپین/ این تفاهمنامه مشترک با هدف همکاری مشترک در کلیه زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه فناوری های پزشکی با امضای دکتر عبدالله حاتم زاده، رییس پارک علم و فناوری گیلان و دکتر محمدرضا مبین، مدیرعامل شرکت فناور مسیحا التیام گستران منعقد شد.

در این تفاهمنامه به زمینه های مشترکی همچون، همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات کاربردی و طرح های خاتمه یافته مرتبط با پزشکی، دارویی و سلامت و نیز هماهنگی جهت تسهیل و تسریع اخذ مجوزهای مرتبط در حوزه زیست پزشکی و معاونت غذا و دارو؛ اشاره شده است.

انجام مشاوره ها در حوزه های ثبت اختراع، تجاری سازی، تاثیر بخشی پروژه های زیست پزشکی، تست های استاندارد و بالینی؛ از دیگر مواردی است که در این تفاهمنامه آمده است.

لازم بذکر است، دکتر محمدرضا مبین به عنوان پژوهشگر برگزیده و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته معرفی شد و هم اکنون مدیر عامل شرکت فناور مسیحا التیام گستران می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + دوازده =