تحقق همکاری مشترک با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان

0 12

نشست گام اول تحقق همکاری مشترک در زمینه های علمی، پژوهش و فناوری با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان

عصر کاسپین/ در پیرو تفاهمنامه ای که در هفته پژوهش و فناوری امسال، بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان به امضاء رسید؛ جلسه ای در راستای اجرایی نمودن مفاد این تفاهمنامه با حضور معاون فناوری و نوآوری و مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان و رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان، برگزار شد.

در این جلسه با توجه به مفاد تفاهمنامه؛ در خصوص همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات و طرح‌های خاتمه یافته پژوهشی مرتبط با نظم، امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛ مقرر شد اولویت های پژوهش و دانشی مورد نیاز دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا. گیلان گردآوری شود.

همچنین مقرر شد در راستای شناسایی نخبگان، ایده پردازان، پژوهشگران و فناوران در حوزه های مختلف مرتبط؛ برای معرفی شرکت های فناور و دانش بنیان، فراخوانی از سوی پارک علم و فناوری گیلان انجام شود.

در این نشست از سوی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان پیشنهاد شد تا جلساتی بصورت دوره‌ای توسط مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری برای اولویت بندی در حوزه های تخصصی و مختلف با حضور فناوران جهت رفع نیازهای فراجا برگزار گردد. تا بتوان از همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا. گیلان؛ برای دریافت گواهی نامه ها و تاییدیه های مورد نیاز شرکت های فناور ودانش بنیان استان استفاده نمود.

مدیرتجاری سازی و سرمایه گذاری بیان نمود با توجه به اهمیت پارک علم و فناوری گیلان در توسعه فناوری های جدید، بر نقش واحدهای فناور برای رفع نیازهای فناوری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) تاکید کرد و با بیان برخی نیازمندیهای حوزه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) امیدواری کرد که این تعاملات منجر به خروجی مطلوب و خدمت رسانی به جامعه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دوازده =