خبر خوش کوچکی نژاد به نگرانی معیشتی کارکنان شهرداری های کل کشور؛ کاهش حقوق کارکنان شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس منتفی شد

0 18

کاهش حقوق کارکنان شهرداری ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور با پیگیری های جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس منتفی شد.
عصرکاسپین/در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ افزایش حقوق و دستمزد ۱۰ درصدی برای کارمندان لحاظ شده بود و مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۸ با اصلاح قانون بودجه موسوم به ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان به دلیل تطابق نداشتن با واقعیت های تورمی را به تصویب رساند.
سازمان امور استخدامی کشور در واکنش به قانون اصلاحی مجلس با بیان اینکه این مصوبه شامل سایر مولفه های حقوق نمی شود، اعلام کرد که حقوق کارکنان شهرداری های کل کشور باید کاهش یابد و براین اساس موضوع در تبصره ۱۵ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور پیشنهاد گردید.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی با پیگیری های جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس تبصره مذکور را ابطال کردند و براین اساس کاهش حقوق کارکنان شهرداری های کل کشور در سال ۱۴۰۳ منتفی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =