رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: نهم دی، نماد عزت و اقتدار امت ایران اسلامی است

0 13

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، بمناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: حماسه هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور، نماد عزت و اقتدار امت ایران اسلامی و پاسخ کوبنده ای به فتنه گران و دشمنان نظام است.

عصر کاسپین/ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
حماسه هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، نماد عزت و اقتدار امت ایران اسلامی در پیروی از آرمانهای شهدا در دفاع از ارزش های دینی و پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام است.
در حماسه نهم دی ماه که یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، مردم هوشیار و ولایتمدار ایران با پیروی از فرهنگ و ارزش های عاشورایی نشان دادند که فتنه دشمنان نظام اسلامی در مقابل اقتدار و بصیرت امت اسلام ، ناچیز و سست بنیان است.
دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان نیز همگام و هم صدا با امت بزرگ و ولایتمدار ایران ، ضمن برائت از فتنه گران داخلی و خارجی، بار دیگر حمایت خود را از آرمانهای بلند امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام میدارند و ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت، با حضور گسترده در تجمع با شکوه نهم دی ماه، انزجار خود را از توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =