رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان : بازنشستگان ، تغییرات افراد تحت تکفل خود را بابت اعمال در بیمه تکمیلی به کانون ها اطلاع دهند

0 18

عطااله صفی زاده رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان طی نامه ای خواستار هدایت بازنشستگان دارای تغییرات افراد تحت تکفل به کانونها جهت اعمال در کسورات بیمه تکمیلی و رعایت حقوق آنها گردید .

عصر کاسپین/ عطاا.. صفی زاده در این نامه با اشاره به اینکه به منظور رعایت حقوق بازنشستگان و جلوگیری از زیان مالی با کسورات اضافی بابت بیمه تکمیلی ، تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران باید در زمان تغییرات ایجاد شده در افراد تحت تکفل آنها مراتب را به کانونهای بازنشستگی اطلاع دهند تا در لیست ها اعمال شود اظهار داشت این تغییرات شامل مواردی از قبیل ازدواج فرزند ، اشتغال به کار ، سربازی ، طلاق ، فوت و … ) می باشد .

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم مراجعه بازنشسته درخواست کننده خروج از کفالت ، کانونها مسئولیتی در قبال برداشت های اضافه از مستمری او نخواهند داشت افزود : قرارداد دوره جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی در ماه گذشته با بیمه آتیه سازان حافظ با مبلغ ۳۰۵ هزار تومان به ازای هر نفر تمدید شده که نیمی از آن توسط تامین اجتماعی تقبل گردیده و بقیه از مستمری بگیر کسر میگردد .

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گیلان و افراد تبعی آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی منعقده بین کانون عالی بازنشستگان و بیمه آتیه سازان حافظ قرار دارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + هشت =