سهمیه‌ ۱۱ هزار واحدی مسکن روستایی برای گیلانیان

0 12

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به سهمیه گیلان در مسکن روستایی طی امسال, گفت: تاکنون سه هزار و ۴۵۰ فقره از این تسهیلات به بانک‌های عامل استان تخصیص یافته و مابقی نیز ابلاغ خواهد شد.

عصر کاسپین/ مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۱۳۸۴ آغاز شده، اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۳۲ متقاضی جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۷ هزار واحد مسکن روستایی در استان گیلان به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: مقاوم سازی مسکن در گیلان و سطح روستاهای استان را ۵۹ درصد و در کل کشور ۵۳ درصد است.

دائمی با اشاره به سهمیه گیلان در سال ۱۴۰۲ در طرح ویژه مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، نیز گفت: سهمیه گیلان در این بخش ۱۱ هزار واحد است که تاکنون سه هزار و ۴۵۰ فقره تسهیلات در بانک های کشاورزی، رفاه، تجارت و پست بانک به استان تخصیص یافته و مابقی نیز ابلاغ خواهد شد. وی اجرای این طرح را گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مسکن‌های روستایی برشمرد و افزود: سقف تسهیلات با دوران مشارکت سه ساله، بازپرداخت ۱۷ ساله و از ۲٠٠ میلیون تومان به ۳۵٠ میلیون تومان افزایش یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − پنج =