مجید عزیزی عضو شورای شهر رشت: عزم و اراده جاودانه مردم در برابر استکبار

0 13

 از آن روز که مردم این مرز و بوم به ویژه مردم شهر رشت در حرکتی ماندگار فریادی به بلندی تاریخ سردادند و با اتحاد خود دشمنان کشور را نام امید کردند این روز در تاریخ کشور ماندگار شد.

عصرکاسپین /بصیرت مضاعف مردم گیلان باعث شد تا زودتر از سایر نقاط کشور به صحنه آمدند و انزجار خود از فتنه‌گران را اعلام دارند.

رهبر معظم انقلاب عنوان پرافتخار «السابقون» در جبهه بصیرت و حمایت از ولایت را به مردم گیلان نسبت دادند. ایشان بصیرت مضاعف مردم گیلان را عاملی دانستند تا یک روز زودتر احساس وظیفه کنند و فتنه را در استان گیلان ریشه کن کنند.

ایشان فرمودند: «رشت جزء معدود مناطقی بود که یک روز زودتر از حرکت خود جوش ملّت، در هشتم دی ماه سال ۸۸ به صحنه حضور مردم در مقابله با فتنه گران تبدیل شد.»

  چگونه میتوان صدای اتحاد مردم را نشنید؟ چگونه میتوان عزتمندی را به گونه‌ای دیگر تعریف کرد وقتی مردم این مرز و بوم آن را به بهترین شکل ممکن تعریف کردند؟ تنها دشمنی است که می‌تواند انسانها رو کور و کر کند تا اتحاد مردم در برابر حیله و نیرنگ را نشنود و نبیند.

اما عداوت دشمنان در طول تاریخ پر درد این مرز پرگهر از مردمان این کشور انسان‌های هوشمندی ساخته که در بزنگاه ها برای عزت مام میهن جان بر کف در صحنه حضوری موثر از خود ثبت می‌کنند.

شهروندان رشت در هشتمین روز از ماه دی و یک روز زودتر از تمام کشور با صدای رسا عزتمندی خود را به گوش جهانیان رساندند و چه افتخاری بالاتر از این که در میان مردمانی زیست کنی که با بهره‌مندی از روحیه آزادگی و استقلال به میدان نبرد با طمع‌کاران آمدند و دست طمع را در همان روز قطع نمودند. و یک روز پس از آن در اقدامی ستودنی تمام کشور به شکلی متحد عزتمندی مردم ایران را کلیدواژه اذهان جهانیان نمود؛ تا باری دیگر ثابت کنند که در شناخت دشمن و حیله و نیرنگ‌های آنها هیچگاه اشتباه نمی‌کنند.

   همچنان که در سال ۸۸ ملت ایران مقابل دشمنان ایستاده و به مسیر حق خود ادامه دادند، شهروندان شریف شهر رشت نیز در روز ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل آنها بایستد نمی‌توانند در عزم و اراده آنها خدشه‌ای وارد کند. و این عزم و اراده و ارادت این ملت در دفاع از کشور و اتحاد آن جاودانه خواهد ماند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =