مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛ لجستیک معکوس تجهیزات معیوب موجب بازگشت سرمایه و افزایش عمر تجهیزات فنی است

0 14

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تاکید بر سیاست های اقتصاد مقاومتی، از انجام تعمیرات و بازگرداندن لوازم و تاسیسات توزیع برق به چرخه مصرف باهدف صرفه جویی در هزینه ها خبر داد.

عصر کاسپین/ وی اظهار داشت : با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوائی استان گیلان تجهیزات فنی و الکتریکی این شرکت اعم از ترانس ،تابلو و پست های توزیع به مراتب بیش از سایر نقاط کشور در معرض ،تخریب و خوردگی قرار می گیرند که در این راستا این شرکت در تلاش است با اجرای طرح های بهینه سازی، هزینه های تعمیرات ترانسفورماتورهای توزیع و با استفاده از برنامه تعمیرات پیشگیرانه (pm) و همچنین تدوین برنامه های بازدید دوره ای در بازه زمانی معین، بروز و تحمیل خسارتهای ناشی از موارد فوق را به حداقل ممکن برساند .

مهدیزاده در این راستا تاکید کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان سالجاری اداره انبار مرکزی توزیع برق گیلان با همکاری معاونت ها و دفاتر فنی مربوطه با تعمیر و به روزآوری بیش از ۶۷ دستگاه تابلوهای فشار ضعیف مستعمل در کل شبکه های توزیع استان موفق به جلوگیری از بروز هزینه مضاعف به صنعت برق استان شده است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره توزیع برق گیلان افزود: مونتاژوتعمیرات ۶ دستگاه تک سلول های سنتی قابل قطع زیربار، تعمیرات و سرویس تک سلول سنتی همراه با دژنکتور به تعداد ١دستگاه،از جمله دیگر اقدامات این شرکت به منظور صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

وی درپایان ضمن اشاره به هزینه های بالا و چرخه طولانی زنجیره تامین کالا گفت : عملکرد خوب کارکنان انبار مرکزی شرکت توزیع نیروی برق استان در لجستیک معکوس تجهیزات معیوب و مهار ضایعات موجب بازگشت سرمایه و افزایش عمر تجهیزات فنی اینشرکت خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =