مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : تعداد بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد استان از ۱۲۰ هزار نفر گذشت

0 14

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر افزایش متوسط بیش از هزار نفر در هر ماه به شمار بیمه شدگان گروه صاحبان حرف و مشاغل آزاد ، اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را گامی بلند در توسعه فرهنگ بیمه ای در جامعه برشمرد .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه بر اساس آمار منتشره تا پایان آبان ماه سالجاری ، تعداد ۱۲۰۳۸۷ نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد تحت پوشش این مجموعه در استان قرار داشته اند افزود : این رقم بیانگر افزایش ۸۰۰۰ نفری آمار این گروه در هشت ماه و به تعبیری رشد متوسط هزار نفری در هر ماه در این شاخه از بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح گیلان است .

وی با تاکید بر اینکه در دو سال سپری شده از اجرای طرح بیمه فراگیر خاانواده ایرانی ، تعداد زیادی از زنان خانه دار ، دانشجویان ، صاحبان حرف و مشاغل آزاد با انعقاد قرارداد به جرگه بیمه شدگان تامین اجتماعی پیوسته اند اذعان داشت : حدود یک چهارم بیمه شدگان این گروه پس از اجرای طرح مذکور همسو با ماده یک قانون تامین اجتماعی یعنی ماموریت اصلی سازمان برای گسترش پوشش بیمه ای به این خانواده پیوسته اند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت بیش از ۴۰ درصد این بیمه شدگان را بانوان به ویژه در گروه زنان خانه دار تشکیل میدهند .

شایان ذکر است امکان انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری از طریق سامانه es.tamin.ir در سه نرخ متفاوت با دامنه تعهداتی متنوع برای علاقمندان وجود داشته و متقاضیان در صورت تمایل میتوانند با انتخاب و پرداخت سرانه درمان از این پوشش در کنار تعهدات بلندمدت استفاده نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =