مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت خبر داد: برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای عصر قلم همزمان با شروع هفته رشت

0 15

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت اظهار داشت: اختتامیه جشنواره رسانه ای عصر قلم که به مناسبت هفته رشت توسط روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد، همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته رشت برگزار می شود.

عصر کاسپین/ محمد رسول محمدپور با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۶ دی ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود افزود: اختتامیه جشنواره رسانه ای عصر قلم روز چهارشنبه ۶ دی ماه ساعت ۹ صبح در تالار مرکزی رشت و با حضور ریاست، اعضای شورای شهر، شهردار رشت و با مشارکت اصحاب خبر و عکاسان و دیگر مدعوین برگزار می شود و طی آن از برگزیدگان این جشنواره تقدیر می گردد.
وی به آثار ارسالی به جشنواره عصر قلم اشاره کرد و‌ گفت :این جشنواره با محوریت گزارش خبری و خبرهای تحلیلی با موضوع رشت _ دلنوشته و عکس با موضوع رشت برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی فعالان این حوزه مواجه گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت با اشاره به آثار ارسال شده به این جشنواره تصریح کرد: در بخش گزارش خبری و خبرهای تحلیلی با موضوع رشت تعداد ۱۳۱ اثر ، دلنوشته ۶۵ اثر و همچنین در حوزه عکس که به دو بخش عکس دوربین و موبایلی تقسیم شده بود در مجموع ۱۹۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی های به عمل آمده توسط داوران از هر بخش نفرات اول تا سوم انتخاب و در مراسم اختتامیه از آنان تجلیل خواهد شد.

وی با قدردانی از ریاست و اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای عصر قلم گفت : روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت در تلاش است تا این جشنواره در مراحل بعد در سطوح ملی و بین المللی برگزار شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 11 =