هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر برگزار می شود

0 20

مصطفی خانعلی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر، در بهمن و اسفند سال جاری در مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار می‌شود.

عصر کاسپین/ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان افزود: این جشنواره رویدادی بین‌المللی و فرصتی است برای رقابت آثار فاخر صنایع‌دستی که توسط اساتید صاحب سبک خلق می‌شود.
او تصریح کرد: از آنجایی که این جشنواره با گستره جهانی طراحی و اجرا می‌شود، آثار خلاق در سطوح طراحی، تکنیک و کیفیت مواد اولیه در قالب آثار فاخر را به نمایش می‌گذارند و فضایی سالم برای رقابت و در عین حال، زیرساختی فنی و مورد تائید برای الگوسازی می‌باشد.

خانعلی نژاد افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۱۰ دی ماه تصاویر با کیفیت آثار خود را با اطلاعات کامل شامل نام، تکنیک، نام و نام خانوادگی سازنده یا سازندگان، شهر، شماره تلفن ثابت وهمراه ، و نشانی دقیق پستی را در سایت جشنواره به آدرس fajr.mcth.ir ارسال نمایند.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در پایان گفت: ارزیابی و انتخاب آثار بر اساس معیارهایی مانند فاخربودن، نوآوری، طراحی، کیفیت، اصالت، تکنیک تولید، هویت و کاربرد خواهد بود و آثاری که دارای معیارهای مورد نظر باشند مفتخر به دریافت سرو سیمین جشنواره خواهند شد.
شایان ذکر است هر شرکت کننده می‌تواند با ۳ اثر از جدیدترین آثار خود که در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده باشد، در این رویداد شرکت نماید، آثار راه یافته به جشنواره قبلی فجر، به این جشنواره راه نخواهند یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =