پیام دکتر منصور فیروزوند در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان

0 34

عصرکاسپین/دکتر منصور فیروزوند

         بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
بار دیگر دست‌های فتنه‌انگیز استکبار جهانی، اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران بی‌شرم آنان بیرون آمد و جمع کثیری از هموطنان بی دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گزار شهدای کرمان شرکت کرده بودند را، مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.
این فاجعه و انفجار تروریستی بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.
اما این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.
بی شک چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن باقی خواهد ماند، بیشتر خواهد کرد.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه کور و ددمنشانه تروریستی را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی  تسلیت عرض می‌نمایم و بر این وعده الهی «مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین» پای می‌فشاریم و جنایتکاران باید منتظر انتقام سختی باشند.

دکتر منصور فیروزوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =