استفاده از ظرفیت های قانونی جهت تامین منافع حداکثری همکاران

0 13

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در ملاقات عمومی با کارکنان شرکت بر تامین رضایت کارکنان جهت حصول به اهداف سازمانی تاکید کرد.

عصر کاسپین/ محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر، با کارکنانی که درخواست ملاقات حضوری داشتند، سومین دیدار صمیمی و دوستانه را برگزار نمود و گفت: هدف ما این است که بیشترین نفع را به همکاران برسانیم. رضایت کارکنان مهم است، زیرا اگر کارکنانی راضی داشته باشیم، بطور حتم، مشتریانی راضی تر خواهیم داشت. همه باید تلاش کنند تا مسائل کارکنان رسیدگی و مشکلات آنان را برطرف نمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با تاکید بر این موضوع که بدون هماهنگی ایشان، هیچگونه احکامی صادر نشود، افزود: باید با پیگیری و جدیت، چارت سازمانی را توسعه دهیم و در اسرع وقت ردیف های خالی سازمانی به همکاران واجد شرایط با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، تخصیص داده شود.

دشت بزرگ در خصوص مسائل رفاهی کارکنان گفت: خوشبختانه رایزنی های متعددی با بانک های مختلف جهت اخذ تسهیلات برای کارکنان انجام شده و امیدوارم به زودی موفق به ارایه این تسهیلات شویم.

گفتنی است که مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان تاکنون در ۳ ملاقات عمومی، با ۳۰ نفر از کارکنان در خصوص مسائل و مشکلاتشان دیدار نموده است. ضمن آنکه در دیدار اخیر، معاونین شرکت جهت تسریع و تسهیل در حل و رفع مشکلات کارکنان حضور داشتند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =