رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ایثارگری جانبازان در دوران دفاع مقدس موجب بالندگی و پویای نظام شده است

0 9

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تجلی روح ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس، افزود: اوج درخشش ایثارگران در دوران دفاع مقدس بوده و موجب پویایی و بالندگی نظام و انقلاب اسلامی شده است.
عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در آیین تقدیر و تجلیل از جانبازان ستاد مرکزی دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: فرهنگ ایثار در امتداد قیام عاشورا است و تا ظهور حضرت حجت ابن الحسن (عج)، ادامه دارد.
وی با اشاره به تجلی روح ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس، افزود: اوج درخشش ایثارگران در دوران دفاع مقدس بوده و موجب پویایی و بالندگی نظام و انقلاب اسلامی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تداوم جهاد ایثارگران و رشادت‌های ایثارگونه آن‌ها اشاره کرد و گفت: رشادت‌های ایثارگران منحصر به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه ما در تمامی ادوار انقلاب و میادین پس‌ازآن، شاهد ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان بوده‌ایم.
دکتر آشوبی با اشاره به رشادت‌های مدافعان سلامت در دوران اپیدمی کرونا نیز گفت: در طول این بحران نیز ما در کنار تقدیم شهدای گران‌قدر، جانبازانی را تقدیم دفاع از سلامت مردم کردیم که همچنان نیز در صف خدمت مردم مشغول به فعالیت هستند.
گفتنی است در پایان این نشست، از تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح و گل تقدیر و تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =