رئیس شورای شهر رشت: تحقق بودجه شهرداری های مناطق رشت/ ایجاد فضای مکس در ورودی های رشت

0 7

رئیس شورای شهر رشت گفت: به غیر از یک منطقه در دیگر مناطق شهرداری شاهد تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت هستیم .

عصرکاسپین/ محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در جلسه کمیسیون تلفیق با اشاره به حضور پُر شور مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم اثبات کردند انقلاب ما انقلابی اعتقادی است و ریشه در قلب مردم دارد و اقدامات دشمنان در تمام این سالها که مشکلات و مصائبی را برای مردم رقم زده است هیچ گاه در اعتقادات آنان خللی ایجاد نمی کند.

وی به حضور پُر شور جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری اشاره کرد و گفت : حضور پُرشور جوانان و آینده سازان در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب دلگرمی مسئولین و ایجاد انگیزه بیشتر با هدف ارائه خدمات مطلوب تر است و مسئوولین باید قدردان حمایت و حضور همیشگی مردم در چنین صحنه هایی باشند.
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت تصریح کرد: به غیر از یک منطقه در دیگر مناطق شهرداری رشت شاهد تحقق بودجه سال جاری هستیم و بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در شهرداری های مناطق بعضا بیش از بودجه مصوب تحقق پیدا کرده است که لازم می بینم از این بابت از مدیران مربوطه تقدیر لازم صورت گیرد.

کارگرنیا در ادامه به بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ در بخش های درآمدی و هزینه به تفکیک مناطق با حضور مدیران ذیربط اشاره کرد و گفت: در بعضی از کدها و ردیف های بودجه پیشنهادی با توجه به میزان نیاز حوزه های تابعه و همچنین بر اساس درخواست ها و پیگیری های مردمی و بررسی های انجام شده در کمیسیونهای تخصصی شورا تغییراتی در بودجه پیشنهادی طبق نظر نمایندگان مردم در شورا و مدیران ذیربط انجام شد، تا هدف گذاری ها منطبق با نیازها و اولویت های شهر صورت گیرد.
وی با تاکید به لزوم توجه بیشتر به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار رشت بیان کرد: در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین رشت باید خدمات عمرانی و رفاهی با سرعت بیشتری اجرایی شود و همچنین توجه به ایجاد پارک و فضای سبز شهری نیز در این مناطق مورد توجه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری رشت نیز در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت مورد تاکید است افزود: شهر رشت در این حوزه با استانداردها فاصله دارد و باید در سال ۱۴۰۳ با نگاهی کارشناسانه این نقصان را برطرف کنیم.

کارگرنیا با بیان اینکه ورودی های شهر رشت برای حضور میهمانان نوروزی آماده سازی شود گفت: ورودی رشت هنوز ساماندهی نشده است و با توجه به اینکه ایام نوروز پیش رو است باید اقدامات مربوط به این بخش تسریع شود .
وی با اشاره به ایجاد فضای مکث در ورودی های شهر رشت افزود: ورودی های رشت سالهاست که وضعیت بسیار نامناسبی دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت برای بهبود این وضعیت و ایجاد پیاده راه، فضای سبز و فضای مکس در ورودی های رشت ردیف مشخصی در نظر گرفته شده است و ما در تلاشیم تا نواقص را برطرف و شهری در خور شهروندان این شهر آماده سازی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =