مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد: بهره برداری از ۵ پروژه طرح هادی به مناسبت دهه فجر در ماسال

0 18

مهندس حامد دائمی در نشست با فرماندار ماسال با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار کرد: اجرای ماده ۴، اعطای تسهیلات مسکن روستایی از برنامه‌های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان است.

عصر کاسپین/ دائمی اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را از اولویت‌های اصلی این نهاد بر شمرد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به ماده ۴ قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن و تملک ۱۴ هکتار تملک گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۵ پروژه اجرای طرح هادی با اعتباری حدود ۵ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان در شهرستان ماسال به بهره برداری می‌رسد.

تاکید بر همکاری و هم افزایی مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن

«غلامرضا گیل چالانی» فرماندار شهرستان ماسال نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های عمران روستایی، به بیان دیدگاه‌ها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.

وی در ادامه خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 7 =