مدیر کل بنیاد مسکن گیلان: طرح هادی ۷ روستای گیلان تصویب شد/ ۶۹۱ روستـا نیازمند بازنگری است

0 20

حامد دائمی در جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی روستاهای استان اظهار کرد: اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها در روستاها اهمیت ویژه‌ای دارد.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به تصویب طرح‌های هادی ۷ روستای حاجی آباد، سیاه اسطلخ میرزا ربیع، چوکده، سوخته کوه و مجموعه شیخ علی کلایه و مهدی آباد افزود: بازنگری طرح هادی ۱۱۰ روستای استان و تهیه طرح هادی ۷ روستا با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن است.

دائمی توسعه و عمران روستایی را مهم‌ترین اقدام در اجرای طرح هادی دانست و اضافه کرد: طرح هادی روستایی بسیاری از مشکلات روستاها را حل کرده و برای تمام روستاها برنامه آبادانی تدوین می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح هادی به جهت خدمت رسانی به روستاها تهیه می‌شود، ادامه داد: در جلسات فنی طرح‌های هادی تمامی جوانب و قوانین فنی و اصولی، حفظ اراضی ملی و کاربری‌های زراعی و باغی توسط کارشناسان جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح هادی ۶۹۱ روستای این استان نیازمند بازنگری است که در صورت تأمین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم را برای بازنگری طرح هادی همه روستاهای استان را دارد.‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =