پرداخت تسهیلات میلیاردی ،راز بازگشایی قفل های زنگ زده واحدهای صنعتی خرفکل/ اجرای شبکه فیبر نوری بزودی در شهرک‌های صنعتی کوچیچال فومن

0 14

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یک سازمان دولتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که وظایف مربوط به حمایت و توسعه صنایع کوچک و مطالعه و سازماندهی احداث شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی در ایران را بر عهده دارد. این سازمان دارای شرکت‌های استانی زیرمجموعه با عنوان «شرکت شهرک‌های صنعتی استان …» می‌باشد.

عصر کاسپین/ صنعت به عنوان یک رویداد اقتصادی، فضایی برای استقرار نیاز دارد تا بیشترین سود و کمترین هزینه تولید را به بار آورد.

در دنیای امروزی، صنعت حد و مرزی نداردو تجربه کشورهای پیشرفته نشان دهنده آن است که صنعت می تواند به عنوان بخش پرچمدار بقیه بخش های اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهد.

پیشرفت صنعت و تجهیز شهرک های صنعتی برای افزایش قدرت تولیدی و صادراتی کشور، سیاست های منطقی و برابر با توانایی ها و امکانات واقعی مناطق گوناگون کشور را طلب می کند.

در حال حاضر، صنعت در شهرک های صنعتی در ردیف بخش ها و ارکان مهم اقتصاد کشور قرار دارد و توسعه اقتصادی کشورها بدون توسعه این شهرک ها امکان ندارد. این توسعه می تواند تاثیرگذارترین وسیله برای رسیدن به اهدافی چون تامین نیاز های داخلی، ایجاد اشتغال، رفاه اجتماعی و قدرت اقتصادی، کارایی و بهره برداری بهینه از منابع اقتصادی و رشد شایسته و همه جانبه اقتصاد ملی و مانند آن هادر چارچوب اقتصاد ملی باشد.

رسانه صفیر گیلان با بررسی مهمترین چالش امروز شهرک‌های صنعتی گیلان از جمله شهرک صنعتی کوچیچال فومن و شهرک صنعتی شفت(خرفکل) که شامل تامین آب و برق و گاز که به دنبال محدودیتهای ایجاد شده در تامین و تولید انرژی در کشور به وجود آمده است به مشکلات مخابراتی، فقدان نقدینگی واحد های تولیدی،گران بودن مواد اولیه،کمبود بازار مناسب برای عرضه کالا،فراهم نبودن زیرساخت های لازم فنی و حمل و نقل در شهرک صنعتی و غیره پرداخته و به مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی گیلان سری زد و از نزدیک با مدیریت این محموعه در گیلان به گفتگو نشست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + پانزده =