پیشرفت فیزیکی۹۲ درصدی بزرگترین پروژه صنعت برق گیلان

0 5

جلسه کمیته اجرایی پروژه های شرکت، با حضور دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و اعضای این کمیته با دستور بررسی و پیگیری پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

عصر کاسپین/ دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، با اشاره به حساسیت و اهمیت پروژه های حیاتی گذر از پیک بار سال ۱۴۰۳ گفت: هماهنگی و پیگیری مستمر تمام واحدهای متولی اجرای پروژه های شرکت در اتمام و به ثمر رساندن پروژه ها بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: تمام واحدها و کارکنان شرکت، اجرای به موقع پروژهای حیاتی و ضروری را در راس وظایف اصلی خود قرار داده و ضمن کمک به روان سازی امور اجرایی مرتبط با پروژه های ذکر شده، از ایجاد هر گونه وقفه به شدت اجتناب نمایند.

در این جلسه کمیته اجرایی پروژه های شرکت، پروژه احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت که از پروژه های ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است، مورد بررسی قرار گرفت و دستیار، رئیس گروه پست های فوق توزیع و انتقال عنوان کرد: این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد بوده و به ۱۷۱ میلیارد تومان نقدینگی جهت تکمیل نیاز دارد و تقریباً ۹۳ درصد تجهیزات اصلی نصب شده و برای برقداری پروژه نیاز به تخصیص ماهانه ۳۵ میلیارد تومان می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 6 =