رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: حضور حداکثری در انتخابات از مصادیق عمل صالح است

0 10

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اقدام به انتخابات یک عمل صالح است، گفت: ما اگر به دنبال عمل صالح هستیم، یکی از آن‌ها حضور حداکثری در انتخابات است.

عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امشب در نشست مشترک رؤسا و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در سالن اجلاس حوزه ریاست با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت یک کشور، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌عنوان یکی از مبادی تحولات سیاسی و اجتماعی در استان با چهار راهبرد «مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت» تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات کنونی گام برداشته است.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اقدام به انتخابات یک عمل صالح است، افزود: ما اگر به دنبال عمل صالح هستیم، یکی از آن‌ها حضور حداکثری در انتخابات است چراکه دل دوستان را شاد و دشمنان را عصبی می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه انتخابات یک حق همگانی است و همه مجریان، ناظران و مشارکت‌کنندگان در انتخابات با یک صاحب حقی روبرو هستند، گفت: انتخابات حق‌الناس بوده و رعایت حقوق در آن از سوی همگان مورد انتظار است.
دکتر آشوبی انتخابات را نماد دموکراسی برشمرد و افزود: انتخابات در ایران تجلی مردم‌سالاری دینی و در تقابل دیدگاه کسانی است که ناجوانمردانه و ناصواب مدعی هستند در این کشور، دیکتاتوری حاکم است.
وی با بیان اینکه برای وارد شدن در عرصه‌ی انتخابات، تنها چیزی که حاکم است، قانون است، تصریح کرد: رعایت قانون برای همه نامزدهای انتخابات، مجریان، ناظران و مردم الزامی است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دشمن، شبانه ورزی در عدم حضور مردم به‌پای صندوق‌های رأی تأکید دارد و معتقد است این انتخابات بی‌اثر است، خاطرنشان کرد: اگر انتخابات بی‌اثر است، چرا شبانه‌روز بر طبل عدم حضور در انتخابات می‌کوبند؟ دشمنان امید دارند که انتخابات یا باید سرد باشد تا بتوانند بگویند مردم به‌نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند؛ یا دنبال انتخابات، فتنه به وجود بیاورند که این فرضیه‌ها باوجود مردم بصیر و دانشگاهیان آگاه، غیرقابل وقوع است.
دکتر آشوبی در ادامه به برخی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در افزایش حضور حداکثری و انتخاب اصلح اشاره کرد و برگزاری همایش انتخاباتی، پرسش و پاسخ و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات را از نمونه این اقدامات برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =