رئیس شورای شهر رشت : موافقت شورا با لایحه کمک مالی جهت آزادی تعدادی از زندانیان / تصویب برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری رشت/ تقدیر از کارگران شهرداری رشت که در روزهای برفی فعالیت داشتند

0 8

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به لایحه کمک مالی به جهت آزادی تعدادی از زندانیان گفت: اعضای شورا با این لایحه جهت آزادی تعدادی از زندانیان طبق مصوبه کارگروه کاهش جمعیت کیفری به مبلغ پانصد میلیون تومان موافقت کردند.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: از اصحاب محترم رسانه که در این شرایط نامناسب جوی نیز با هدف انعکاس اخبار شورای رشت در صحن شورا حضور پیدا کردند کمال تشکر دارم.

وی با تبریک مجدد اعیاد شعبانیه و روز مهندس افزود: طی دو روز اخیر شاهد بارش برف در رشت بودیم و لازم می دانم از شهردار رشت و تمامی عوامل اجرایی شهرداری بالاخص کارگران خدوم و شریف شهرداری رشت که با تمام قوا و امکانات محدود برای اینکه مشکلی برای شهر و شهروندان ایجاد نشود شبانه روزی تلاش کردند بی نهایت تشکر می کنم و انتظار می رود شهردار رشت حتما از کارگرانی که طی این دو روز شبانه روزی خدمت کردند تقدیر ویژه ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به انتخابات روز جمعه اشاره کرد و گفت: روز جمعه هفته جاری شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان هستیم و انتخابات در سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار است و یقینا حضور پُر شور مردم و انتخاب افرادی متعهد،توانمند و لایق کشور در مسیر آبادانی و توسعه قرار می گیرد.

کارگرنیا با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: (رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور اتّفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات. قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه‌ی زمانی در همه‌ی زمینه‌ها وابسته‌ی به عملی است که شما مردم ایران ان‌شاءالله انجام خواهید داد یعنی شما با حضور خودتان، با رأی خودتان، در واقع سرنوشت کشور را در همه‌ی ‌مسائل عمده رقم میزنید.)

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ایام پایان سال اشاره کرد و گفت: از کمیسیون های تخصصی شورا تقاضا دارم تمامی لوایح را در کوتاهترین زمان بررسی و به صحن شورا ارسال کنند تا ان شاا لایحه ای از سال ۱۴۰۲ به سال آینده موکول نشود و تمامی لوایح تعیین تکلیف شود.

لایحه دو فوریتی فروش املاک شهرداری واقع در مسکن مهر رشت بررسی شد که پس اعلام نظرهای موافق و مخالف اعضای شورا این لایحه به رای گذاشته شد و اعضای شورا با آن مخالفت کردند.

در این جلسه بودجه پیشنهادی شورای اسلامی شهر رشت در سال ۱۴۰۳ به مبلغ چهارمیلیارد تومان به رای گذاشته شد که مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین در این جلسه لایحه کمک مالی به جهت آزادی تعدادی از زندانیان طبق مصوبه کارگروه کاهش جمعیت کیفری به مبلغ پانصد میلیون تومان به رای گذاشته شد که اعضای شورا موافقت خود را نسبت به این لایحه اعلام کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =