سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت : سال ۱۴۰۲ سال تعامل خوب شورا و شهرداری رشت / روند خوب بازسازی ساختمان ساعت شهرداری رشت

0 12

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری رشت سال ۱۴۰۲ را با کمترین تنش به فعالیت پرداخت و سال ۱۴۰۲ سال تعامل خوب شورا و شهرداری رشت بود.

عصر کاسپین/ محسن سماکچی در جلسه خبری پایان سال شورا و شهرداری رشت با اشاره به اینکه یقینا رسانه و فضای مجازی ر بسیاری از مباحث حرف نخست و تعیین کننده را می زند اظهار کرد: نشست خبری امروز طولانی شد و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می کنم .

محسن سماکچی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ پر تعامل ترین سال در طول ادوار گذشته بوده است افزود: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری رشت سال ۱۴۰۲ را با کمترین تنش فعالیت کرد و ما نیز معتقدیم کاستی هایی وجود دارد ، و ما تمام تلاشمان را برای رفع این نواقص به کار گرفته ایم.

وی به احداث سرویس های بهداشتی جدید در رشت اشاره کرد و گفت: چندین چشمه سرویس بهداشتی جدید در رشت اخیرا احداث شد و یقینا انجام پروژه های عمرانی به صورت خرد یا کلان با مشکلاتی مواجه است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت به انتقادات اخیر پیرامون وضعیت آسفالت رشت اشاره کرد و گفت: انتقادات را قبول داریم و در تلاشیم این مشکل برطرف شود.

سماکچی با اشاره به بازسازی ساختمان ساعت شهرداری تصریح کرد: این مهم با سرعت در دستور کار قرار دارد و پس از اتمام آن یقینا بازدیدی از آن انجام می شود و امیدواریم با خرید ملک همجوار آن که متعلق به بانک ملت است ، اتفاقات بهتری در آن رقم بخورد.

وی به مسدود شدن حساب های شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بسیاری از اطلاعات از درون مجموعه شهرداری رشت به افرادی داده می شود تا بتوانند حساب شهرداری را مسدود کنند و امیدوارم افراد به گونه ای عمل کنند تا وجدانشان آسوده باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت به اجرای پروژه های طرح میثاق اشاره کرد و گفت: در پروژه میدان فرزانه تا پیش از این یک لاین روگذر داشت ،اما پس از آن به دلیل تغییراتی که در اجرای ابن پروژه رقم خورد با موانعی مواجه شدیم که در دست بررسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + چهار =