لزوم توجه بیشتر نمایندگان مجلس به تصویب بودجه کمک معیشتی مددجویان / پیش‌بینی جمع‌آوری کمک ۴۰ میلیارد تومانی در جشن نیکوکاری سال جاری

0 6

«عباس اهرابی» امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اهل رسانه در روزهای اخیر در برگزاری انتخابات زحمت زیادی کشیدند، اظهار کرد: دشمن به دنبال این بود که مردم را از نظام اسلامی مایوس کند اما مردم ما بسیار فهیم هستند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

عصر کاسپین/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان اینکه اظهار کرد: ۱۳۰ هزار و ۳۵۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که معادل ۱۳ درصد از جمعیت گیلان است.

وی با تاکید بر روند سالمندی جمعیت در گیلان خاطرنشان کرد: سن امید به زندگی در کشور بالا رفته است.

اهرابی با اشاره به اینکه ۱۳۲ میلیارد تومان در سال‌جاری به صورت ماهانه به مددجویان پرداخت شده است، افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش اسکان موقت به مددجویان کمک و مساعدت شده است.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۱۲۲ فقره به خانواده زندانیان کمک شده است، ابراز کرد: این تعداد کمک معادل ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از ارائه کمک به ۲ هزار و ۴۵۴ زوج در استان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۹ میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان و نو دامادها داده شده است.

وی با بیان اینکه ۳ هزار نفر بیمار خاص و صعب العلاج در گیلان تحت پوشش هستند، افزود: بیش از ۱۵ میلیارد تومان کمک درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج در گیلان انجام شده است.

اهرابی به پرداخت ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در گیلان اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت آموزی برای حدود یک‌هزار نفر در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صندوق‌های صدقه در استان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: بیش از ۷۰ میلیارد تومان از پرداخت زکات در گیلان جمع آوری شده است.

اهرابی از جمع آوری ۳۴۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در گیلان خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال ۴۰ میلیارد تومان جمع آوری شود.

وی با تاکید بر اینکه در نهضت ملی مسکن برای ۴۷۶ نفر پروژه تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: وظیفه نظام اسلامی این است که معیشت مردم را به خوبی برای آن‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان افزود: نمایندگان مجلس به کمک معیشتی مددجویان در تصویب بودجه در سال جدید توجه بیشتری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان وام اشتغال در سال ۱۴۰۲‌به متقاضیان پرداخت شده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =