مدیر کل صمت در کارگروه تنظیم بازار گیلان : نمایشگاه بهاره رشت صبح شنبه افتتاح می‌شود/ برپایی ۶۰۹ غرفه نمایشگاهی برای تنظیم بازار عیدانه گیلان

0 4

تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار استان گیلان که به ریاست استاندار گیلان در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت و سایر شهرستانها، گفت: نمایشگاه بهاره استان گیلان با هدف توزیع اقلام اساسی و همچنین کالاهای مورد نیاز ماه پربرکت رمضان و شب عید مردم در مرکز استان و ۱۵ شهرستان با تخفیف حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت بازار برگزار خواهد شد.

عصر کاسپین/ وی افزود: افزون بر ۴۰۹ غرفه نمایشگاهی در ۱۵ شهرستان و ۲۰۰ غرفه نمایشگاهی در مرکز استان و در مجموع ۶۰۹ غرفه به عرضه انواع کیف و کفش، شیرینی و شکلات، خرما و زیتون، آجیل و خشکبار، پوشاک و البسه، لوازم خانه و … می‌پردازند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان همچنین خاطرنشان کرد: در کلیه نمایشگاه های استان عرضه کالاهای تنظیم بازاری با نرخ مصوب در اولویت قرار دارد.

وی همچنین طرح جشنواره فروش فوق‌العاده عیدانه امسال را تشریح و عنوان کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه ها در سراسر استان؛ ۴۹۵ فروشگاه در طرح جشنواره فروش فوق العاده در کل استان شرکت نموده اند که اجناس خود را با نازلترین قیمت و با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی به مردم عرضه می‌نمایند.

تیمور پورحیدری اظهار کرد: وضعیت بازار مرغ در گیلان مناسب است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، در این بخش مشکلی وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

وی افزود: برای تنظیم قیمت گوشت قرمز که به دلایل مختلفی همچون کشتار دام مولد و افزایش قیمت نهاده‌های دامی با افزایش نسبی قیمت در کشور مواجه شده، با همکاری جهاد کشاورزی، گوشت منجمد تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بیان کرد: همچنین در رابطه با توزیع شکر که روند کاهشی داشته با وزارتخانه هماهنگی شده و قرار است شکر مصرفی استان تامین شود و در خصوص لاستیک نیز، برای واردات و توزیع لاستیک‌های باکیفیت مشکلی خاصی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 15 =