پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز مهندسی؛ آبادانی و توسعه پایدار در گرو تلاش و همت مهندسان خلاق و اندیشمند است

0 10

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز مهندسی، گفت: آبادانی و توسعه پایدار در جوامع بشری در گرو تلاش و همت مهندسان خلاق و اندیشمند است.

عصر کاسپین/ در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

پنجم اسفند ماه مقارن با زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی که در تقویم ایرانی به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است، فرصتی مناسب برای قدردانی از سرمایه های تخصصی این کشور در حوزه مهندسی است.
روز مهندسی، روز پاسداشت و تقدیر از مهندسانی است که با خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در مسیر پیشرفت و سازندگی کشور گام برمی دارند.

بی تردید، آبادانی و توسعه پایدار در جوامع بشری از دیرباز در گرو تلاش و همت مهندسان خلاق و اندیشمند بوده که در عصر کنونی، گستره بیشتری یافته است.

در عصر توسعه و گسترش تکنولوژی و فناوری های نوین، نقش ارزشمند مهندسان در پیشبرد اهداف نظام سلامت بر هیچکس پوشیده نیست.
مهندسان توانمند در حوزه های مختلف بویژه در حوزه های عمرانی ، فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی و زیرساخت های بهداشت و درمان ، نقش بسزایی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند.

اینجانب فرا رسیدن زادروز دانشمند فرهیخته جهان اسلام خواجه نصیرالدین طوسی و روزمهندس را به تمامی فعالان حوزه مهندسی به ویژه مهندسان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان، سلامتی و بهروزی آرزومندم.

دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − سه =