۷۱۴ متقاضی مسکن مددجویی در گیلان به بانک معرفی شدند

0 8

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان سهمیه استان در طرح تفاهم نامه احداث مسکن مددجویی را ۷۵۰ واحد اعلام کرد و افزود: تاکنون ۷۱۴ واحد به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و ۴۸ واحد نیز به بهره برداری رسیده است.

عصر کاسپین/ مهندس حامد دائمی روز سه شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی تفاهم نامه احداث ۴۰ هزار مسکن مددجویی بر ضرورت ساخت مسکن با کیفیت برای مددجویان تاکید کرد و افزود: علاوه بر ساخت مسکن بادوام و مقاوم، سرعت و زمان‌بندی اجرای پروژه برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به متقاضیان این تفاهمنامه در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن تا سقف سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، پرداخت هزار میلیون ریال بلاعوض، ۱۰ تن سیمان و ۲ تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان اضافه کرد: رسالت اصلی این نهاد کمک به محرومان و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه است. رسیدگی به محرومان و مستضعفان، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که از جانب امام راحل بر عهده این نهاد گذاشته شده است.

دائمی ادامه داد: نهادهای حمایتی به عنوان دستگاه های خدمات رسان و مؤثر در حمایت از اقشار محروم و کم درآمد جامعه، منشاء خدمات و برکات فراوانی بوده اند و بنیاد مسکن تلاش می کند در زمینه تامین مسکن محرومان گام های مطلوبتری برداشته شود. تفاهم‌نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بسیج سازندگی امضا شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =