رئیس هیئت پرورش اندام گیلان خبر داد: امسال به طور همزمان میزبان سه رویداد بزرگ مسابقات پاورلیفتینگ بانوان هستیم

0 12

حمید میرزاهد در نشست خبری با خبرنگاران به افتخارآفرینی قهرمانان پرورش اندام گیلانی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران پرورش اندام گیلانی پس از نیم قرن عنوان قهرمانی کشور را کسب نمودند.

عصرکاسپین /رئیس هیئت پرورش اندام استان گیلان از برگزاری، سه رویداد بزرگ در سال جاری خبر داد و گفت: امسال به طور همزمان میزبان سه رویداد بزرگ مسابقات پاورلیفتینگ بانوان در مجموعه یادگار امام ،‌در استان گیلان هستیم.

وی افزود: برنامه اعزامی مسابقات مستر یونیورز و مسابقات پرورش اندام جام کاسپین در گیلان برگزار خواهد شد.

میرزاهد، با اشاره به اینکه یک سوم اعضای تیم ملی پرورش اندام کشور از گیلان هستند،‌ افزود: از ۳۰ ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات مستر یونیورز، ۱۰ ورزشکار از گیلان هستند.

او به افتخار آفرینی بانوان محجبه حوزه پرورش اندام اشاره کردوگفت: بانوان ورزشکار،ثابت کردند که حجاب هیچگونه معذوریت و محدودیتی برای آنان به وجود نمی آورد.

وی از کسب کاپ طلایی برای نخستین بار توسط هیئت پرورش اندام گیلان خبر داد و گفت: رشت به عنوان بهترین میزبان استیج قهرمانی پرورش اندام معرفی شده است اما متاسفانه باید اعتراف کنم که پس از شروع مسابقات به جزو شهرداری از هیچ نهادی حمایت نشدیم و فقط مسئولین را در عکس ها دیدیم.

رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام گیلان،در ادامه از برگزاری مسابقات پرورش اندام جام کاسپین به میزبانی گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت خبر داد و گفت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در رقابت‌های جهانی ارمنستان و مجارستان حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان به ضرورت حمایت معنوی از ورزشکاران این رشته از سوی مسئولان گفت: رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام مخاطبان بسیاری دارد و ورزشکاران و قهرمانان علاقمند زیادی هستند که به این رشته‌ها می‌پردازند و هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند. انتظار ورزشکاران و قهرمانان این است که حداقل از سوی مسوولین شهرستان و استان مورد حمایت معنوی، تجلیل و تقدیر قرار گیرند و زحمات و افتخارآفرینی آنان دیده شود.
وی با اشاره به برنامه‌های آتی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان گفت: در چهارم خرداد ماه ۱۴۰۳، مسابقات چندجانبه کاسپین کاپ پرورش اندام آقایان انتخابی مسابقات ارمنستان در سالن شش هزار نفری رشت برگزار می‌شود و از داوران بین المللی برای قضاوت در این رقابت‌ها دعوت کرده ایم. این مسابقات چهارمین دوره رقابت‌های کاسپین کاپ می‌باشد و امیدواریم که در آینده این مسابقات به صورت بین المللی برگزار گردد و هدف ما این است در سال آینده از چندین کشور برای حضور در رقابت‌های کاسپین کاپ دعوت کنیم. در تاریخ مسابقات گیلان به ثبت برسد.
میر زاهد اظهار داشت: حدود ۹ ماه است که در جایگاه ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان افتخار خدمت و فعالیت دارم و در طی این مدت رتبه هیات استان از جایگاه ۲۴ در کشور به جایگاه سوم صعود کرده است و از زحمات همکاران پرتلاش خودم و جامعه بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان، مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان و مسوولین استان تشکر و قدردانی می‌نمایم.
وی همچنین از شورای شهر رشت و شهردار رشت خواست تا با حمایت‌های خود، این هیات را در برگزاری مسابقات یاری کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهر‌های زیادی در کشور خواهان دریافت میزبانی رقابت‌ها هستند و مسوولین شهری نیز همکاری لازم را با آنان دارند و انتظار هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان این است که عزیزان مدیریت شهری در همراه و حامی ما باشند تا بتوانیم نام شهر رشت را نیز از طریق برگزاری رقابت‌های ورزشی ماندگار کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.