عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت: ورود و خروج بدون ضابطه برخی از نیروها در شهرداری رشت

0 8

مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: از ریاست شورای رشت که گزارش مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها را ارائه کردند و همچنین دیگر ناطقین جلسه تقدیر و تشکر می کنم .
عصر کاسپین/ وی با قدردانی از اصحاب رسانه بابت پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری رشت افزود: از شهردار رشت تقاضا دارم به مباحث مطرح شده توسط شورا توجه داشته باشند و در حال حاضر مشکل آسفالت یک دغدغه بزرگ محسوب می شود .
عزیزی با بیان اینکه کوچه ها و معابر رشت از آسفالت بسیار نامناسبی برخوردار است تصریح کرد: کیفیت نامرغوب آسفالت منجر به تحمیل هزینه و نارضایتی شهروندان می شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه رشت بیان کرد: رفع مشکلات این پل ها نیازمند عزم جدی مدیریت شهری است و ما باور قلبی داریم‌ که مردم ولی نعمت ما هستند و ان شاا با رفع مشکلات پل های عابر پیاده مکانیزه بتوانیم گوشه ای از دغدغه های شهروندان را برطرف کنیم.
عزیزی با اشاره به مبحث نیروی انسانی درشهرداری رشت تصریح کرد: از ظرفیت برخی از نیروها در شهرداری رشت به خوبی استفاده نمی شود و همچنین برخی از نیروها نیز بدون ضابطه ورود و خروج در مجموعه شهرداری رشت رفت و آمد دارند و در کمال تاسف شاهد هستیم که سقف اضافه کاری به آنان تعلق می گیرد و یقینا وقتی فردی در محیط کاری تمام تلاش خود را برای جلب رضایتمندی شهروندان به کار می گیرد اما با چنین رفتارهای سلیقه ای مواجه می شود،انگیزه اش گرفته می شود و این نوع اقدامات اصلا پذیرفتنی نیست و استدعا دارم تذکرات شورا جنبه عملی به خودش بگیرد و هر مرحله ای که شهردار نیاز به همراهی شورا داشته باشد، یقینا در کنار و همراه با شهردار رشت هستیم .
وی با بیان اینکه وضعیت دکه های مطبوعاتی رشت مناسب نیست گفت: وقتی دکه ای تخلف می کند باید با آن برخورد شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.