تعلیق و لغو مجوز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

0 5

سید محمدعلی حسینی‌نسب با اعلام این خبر گفت: در ماه جاری پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شد.

عصر کاسپین/ سرپرست معاونت‌گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان اظهار داشت: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بابک سیر با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر، به حالت تعلیق و مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری کادوس گشت گیل نیز به دلایلی از جمله عدم فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، لغو شد.

حسینی نسب افزود: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

سرپرست معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =