شرکت کاسپین تامین ، بزرگترین تولید کننده آمپول کشور ، تولید ۱۵ قلم دارو به صورت انحصاری را برعهده دارد

0 7

شرکت کاسپین تامین از مجموعه واحدهای تولیدی کشور است که تولد آن پس از انقلاب اسلامی بوده و در سال ۱۳۶۲ در اداره شرکتها در تهران به ثبت رسیده و در اواسط دهه ۷۰ توسط متخصصین ایرانی راه اندازی گردید .

عصر کاسپین/ روزبه رسولی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه کاسپین تامین در سال ۱۳۷۵ رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت خاطر نشان ساخت این شرکت بزرگترین تولید کننده آمپول کشور بوده و رتبه نخست این محصول را داراست و طی سال گذشته نیز توانسته سهم خود را از بازار به بیش از ۳۰ درصد برساند .

مدیرعامل شرکت دارویی کاسپین تامین از وجود ۱۳۰ پروانه دارویی در این شرکت خبر داده و افزود : ۱۵ قلم دارو به صورت انحصاری در کشور توسط این شرکت تولید میگردد .

وی با تاکید بر تعهد و مسئولیت اجتماعی شرکت گفت : بسیاری از تولیدات داروهایی سود اقتصادی ندارد ولی برای حوزه درمان کلیدی و مهم هستند .

روزبه رسولی داروهای تخصصی ، فوق تخصصی ، بیهوشی ، قلب و عروق ، درد و ضد درد و آنتی بیوتیکهای عمومی و بیمارستانی را از جمله داروهای تولیدی این شرکت برشمرده و اذعان داشت در حال حاضر دارای صادرات به کشورهای افغانستان ، عراق ، عمان ، ازبکستان و در گذشته به اوکراین نیز بوده ایم .

مدیرعامل شرکت کاسپین تامین با بیان اینکه در سال گذشته جزء سه شرکت اول بورسی در بخش دارویی و صادرات بوده ایم افزود : دریافت پروانه برای تولید ۱۰ قلم دارویی جدید از برنامه های شرکت در سال جدید است .

شایان ذکر است شرکت کاسپین تامین وابسته به هلدینگ دارویی تیپیکو و متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) میباشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 1 =