عملیات اجرایی ساخت ۵۵ واحد مسکونی در صومعه سرا گیلان آغاز شد

0 5

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صومعه سرا واقع در غرب استان خبر داد و افزود: این واحدها بصورت ۲ پروژه ۲۰ و ۳۵ واحدی در این شهرستان احداث می‌شود.

عصر کاسپین/ مهندس حامد دائمی اظهار کرد: این واحدها در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ متر مربع و در در پنج بلوک پنج طبقه ای احداث می‌شوند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که خانه‌دار شدن به لحاظ افزایش بی رویه قیمت مسکن به آرزویی برای مردم تبدیل شده طرح نهضت ملی مسکن بارقه امیدی برای خانه‌دار شدن مستاجران شده است.

وی اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های دولت سیزدهم برای افرادی است که به دلیل شرایط اقتصادی امکان خرید خانه را ندارند و دولت از این طریق مسیر را برای مستاجران و جوانان فراهم کرد تا با واریز وجوه به مرور زمان، از فشار اقتصادی بر خانوار بکاهند.

دائمی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای طرح نهضت ملی مسکن متولی تولید مسکن در روستاهاست و به قائم مقامی راه و شهرسازی، ساخت و ساز در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت را نیز بر عهده دارد؛ این اداره کل به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، پروژه‌های خاص مسکن‌سازی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت را در دستور کار قرار داده است.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن در کشور است که با هدف ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال برای اقشار مختلف جامعه در حال اجراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =