مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : بسترسازی مناسب برای ترویج نماز یک وظیفه اخلاقی اعتقادی و فراتر از تکلیف اداری است

0 1

با حضور مدیرکل ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ، امام جماعت و سایر اعضا ، اولین جلسه شورای اقامه نماز این مجموعه در سال جدید در آستانه دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) برگزار گردید .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و رئیس این شورا در این نشست با تبریک دهه کرامت و آرزوی توفیق حرکت در مسیر سیره و سنت اهل بیت ، با بیان اهمیت و جایگاه فریضه نماز به عنوان ستون دین در اعتقادات مذهبی و سفارش ها و روایات متعدد در این زمینه ، اظهار داشت : بحث بسترسازی و تلاش جهت اعتلای این حوزه و ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در جامعه و فضای کار نه صرفاً یک تکلیف اداری بلکه یک وظیفه اخلاقی اعتقادی است .

وی با اشاره به همکاری ۲۲ روحانی در سطح واحدهای تابعه جهت اقامه نماز جماعت ، بر برپایی این مهم در وقت فضیلت و ایجاد فرصت مناسب ۲۰ دقیقه ای بر اساس مفاد ابلاغی جهت حضور همکاران در نماز تاکید نموده و اذعان داشت بر اساس آمار در سطح اداره کل و شعب حدود ۶۵۰ متر مربع فضا اختصاص به نمازخانه ها دارد .

تلاش برای رونق بخشیدن به برنامه های حوزه نماز و انجام اقدامات ترغیبی تشویقی برای با شکوهتر اجرا شدن آن از دیگر موضوعات تبیین شده توسط مدیرکل استان در این نشست بود .

در این جلسه پیشنهادها و نقطه نظراتی در زمینه انجام فعالیتهای فرهنگی ، آموزشی ، مسابقات و زمانبندی جلسات و تجلیل نمازگزاران فعال و … ارائه و مورد تبادل نظر قرار گرفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 10 =