تئاتر گذشته به کارگردانی خاطره عابدی به روی صحنه می رود

0 12

تئاتر گذشته به کارگردانی خاطره عابدی و تهیه کنندگی فائزه نیک قلب از تاریخ ۸ الی ۱۸ خرداد در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه می رود.

عصرکاسپین ، اختصاصی /عنوان این نمایش “گذشته” و اقتباسی از داستان خون عشق دروغین نوشته دن دلیلو می باشد .
این نمایش با بازی مهدی مخبری، شیدا خانزاده ، سینا جعفری و خاطره عابدی به روی صحنه می رود.

خاطره عابدی کارگردان نمایش تئاتر “گذشته” در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با اشاره به موضوع نمایش اظهار داشت:
کاری که انتخاب شده از یک نویسنده ایتالیایی تبار است که در امریکا زندگی می کند و نویسنده به نامی بوده و جزو چهار نویسنده مطرح دوران خودش بوده ، دل دلیلو.

نمایش نامه خون عشق دروغین با محتوای صد صفحه ای که داشته برای من دغدغه هایی را در ذهنم بوجود آورد و مرا مجاب به نوشتن کرد ، دنبال نویسندگی نبودم و نیستم و این نمایش طی پروسه یک سال و نیمه نوشته شده است.
دیالوگ های ناب نمایش با تغییراتی که در آن بوجود آوردم ، که به صورت یک نمایشنامه ۲۵ صفحه ای در آمد که در پایان به صورت مختصر و مفید در آمد .
وی افزود: اجرای این نمایش زیر یک ساعت است
و ریتم کندی دارد که به انتخاب خودم بوده چرا که فکر میکنم اگر دیالوگ ها به بهترین شکل ممکن توسط بازیگران ادا بشود برای من قابل پسند نیست.
عابدی گفت: سبک و شیوه من بازی در سکوت است و به این دلیل از بازیگران خواستم که به علاوه اینکه دیالوگ هایی که نوشتم، بازی در سکوت هایشان معنادار تر باشد.

بلیت فروشی از طریق سایت www.tsandali.ir امکان پذیر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.