مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : با پیمان و عهد دوباره با رئیس جمهور شهید در مسیر تداوم خدمت گام برمیداریم

0 9

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ابلاغ پیامی به واحدهای تابعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ، با اشاره بر ضرورت تداوم اندیشه و راه این مجاهد نستوه عرصه خدمت ، بر پیمان دوباره با سید الشهدای خدمت برای برداشتن گامهای استوار و حرکت راسختر و جدیت و تلاش بیشتر در این مسیر تاکید نمود .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی در این پیام ضمن تبیین برخی صفات و ویژگی های اخلاقی و روحیات خادم الرضا آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی ، اظهار داشت شهادت توفیقی است که باید از آن به منزله پاداش انسانهای برگزیده یاد نمود و امثال رئیس جمهور شهید کسانی هستند که نه تنها شیوه دیدار آنها با معبود با لطف و عنایت حضرت حق و برگزیدن آنها با شهادت رقم میخورد بلکه سبک و زندگی آنها سراسر مجاهدت بوده و شکلی معنوی دارد .

در بخش دیگری از این پیام آمده است : سید محرومان ما و سید الشهدای عرصه خدمت در بیش از چهار دهه سالهای خدمتگزاری خود به ملت شریف ایران ، تمام هم و غم خود را پیشرفت و توسعه کشور و رفع گرفتاری ها و تلاش برای هموار نمودن و گسترش خدمات قرار داده و همواره بر این راه به عنوان یک سیره و الگوی رفتاری با باورهای عمیق و اندیشه های والا گام برداشت و در پایان نیز در همین راه نشان زیبای شهید خدمت نصیبش شد و علاوه بر توفیق دیدار با یگانه عالم در مسیر ماموریت کاری و خدمت به خلق که مورد تاکید حق تعالی است کارنامه درخشان خود را مزین به مهر شهادت نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این واقعه تلخ پایان راه نیست بلکه اندیشه و باور این انسان وارسته به عنوان میراثی گرانبها در بین مدیران و یکایک خدمتگزاران شریف این نظام نهادینه شده و روحیه جهادی و حضور در میادین مختلف عرصه های خدمت را رسالت خود بیش از گذشته میدانیم اظهار داشت در این لحظات غمبار با خادم الرضا ، شهید جمهور آیت ا.. سید ابراهیم رئیسی پیمان و عهدی دوباره میبندیم تا گامهای خود را استوارتر و راسختر از گذشته برای خدمت برداشته و ادامه دهنده و رهروی صدیق در این مسیر باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + یک =