مشعل گاز در ارتفاعات سیاهکل روشن شد

0 10

در ششمین روز از هفته دولت ۱۴۰۳، آئین افتتاح گازرسانی به ۵ روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان سیاهکل با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، نماینده و فرماندار سیاهکل و همچنین مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در روستای وسمه جان برگزار شد.

عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: برای گازرسانی به ۵ روستای یسن، یرشلمان، وسمه جان، لوالی و زنش شهرستان سیاهکل در مجموع بیش از ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این روستاها دارای ۲۱۴ خانوار می باشند، اظهار کرد: با برخورداری این خانوارها از نعمت گاز طبیعی، میزان بهره مندی گاز روستایی شهرستان سیاهکل به ۹۵ درصد رسیده است.

جمال نیکویی با اشاره به مسیر بسیار دشوار و خطرناک دسترسی به این روستاها بیان کرد: گازرسانی در زمان تعیین شده به این مناطق با تلاش شبانه روزی همه کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز و همکاری مناسب همه ادارات سیاهکل و نماینده مردم این شهرستان میسر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۱۰۵ روستای کوهستانی و صعب العبور در ۶ شهرستان گیلان در حال اجراست، گفت: بی تردید گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان، زمینه رفاه و آبادانی مردم استان را فراهم کرده است.

در ادامه این برنامه موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با قدردانی از شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده مناطق مختلف استان، اظهار داشت: شرکت گاز با عملکرد مناسب و رسیدگی سریع به درخواست ها و مشکلات مردم، رضایت خاطر مردم استان را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی این شهرستان بسیار مشکل و هزینه بر است ولی بحمدالله به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت گاز این نعمت به مردم خوب منطقه رسیده است.

پس از آن سلمان زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از خدمات شرکت گاز به مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد و خواستار بهبود سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مردم و مشترکین گاز طبیعی شد.

همچنین در این مراسم امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت گاز به جهت گازرسانی به روستاهای کوهستانی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و رسیدن گرمای گاز به این مناطق را از برکات نظام اسلامی دانست.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به ۵ روستای کوهستانی شهرستان سیاهکل توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برافروخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.