مدیرعامل شرکت گاز گیلان: الزامات HSE مانع کار نیست و باید به صورت کامل به آن عمل شود

0 1

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هفتم مهرماه ۱۴۰۳ با اشاره به ضرورت رعایت الزامات HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) در اجرای پروژه های شرکت گاز گفت: صنعت نفت و گاز، عرصه پرخطر و پر ریسکی است و باید با رعایت نکات ایمنی، این خطرات را به حداقل برسانیم تا ان شاءالله شاهد حفظ سرمایه های انسانی، تاسیسات و سایر داشته های شرکت باشیم.

عصر کاسپین/ وی از همه کارکنان شرکت گاز در بخش های مختلف به ویژه امداد، اجرا و نظارت درخواست کرد تا برای شناسایی نقاط پرخطر صنعت گاز تلاش کنند تا بتوان با آموزش و اطلاع رسانی مناسب، از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: الزامات HSE که مداوماً توسط مسئولین HSE شرکت گاز به همگان یادآور می شود، مانع کار نیست و باید به صورت کامل به آن عمل شود گرچه ممکن است با تاخیر به نتیجه برسیم ولی این تاخیر بهتر از وقوع حادثه و ایجاد خسارات جانی و مالی به مجموعه است.

همچنین در این مراسم شهرام مداح حسینی رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل گاز گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی، با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین اجرای پروژه ها گفت: رعایت الزامات ایمنی سبب کاهش ریسک پروژه ها و به تبع آن حفظ نیروی انسانی، محیط زیست، منابع و تجهیزات و شهرت سازمان خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون رویکرد شرکت گاز به سمت بهره برداری و نگهداری از تجهیزات سوق یافته است فلذا با توجه به این موضوع، رعایت الزامات ایمنی باید بیش از گذشته مدنظر واحدهای مختلف سازمان قرار گیرد.

در پایان این مراسم از امدادگران برتر ارزیابی بعمل آمده در سال جاری و نفرات برتر مسابقه پیامکی روز ایمنی با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.